SLUITEN ×

Wat ons onderscheid

Verder kijken en harder werken.

 

“Onze uitzendkrachten zijn geen nummer, maar kennen we persoonlijk”

Vijf jaar geleden zijn Wim Brand en zijn zoon Jeffrey Brand gestart met uitzendbureau TigiForce. De reden? “Wij geloofden het verschil te kunnen maken voor zowel opdrachtgever als uitzendkracht. Dit wilden wij bereiken door een betrokken benadering naar de kandidaten te hebben en ons te richten op het volledig ontzorgen van onze opdrachtgevers.”

 

“Van ‘politieagentje spelen’ naar een eigen uitzendbureau”

“Ik heb niet altijd in de uitzendbranche gewerkt” aldus Wim. “Lange tijd heb ik aan de andere kant van de lijn gestaan als manager bij een groot bedrijf. Daar had ik ongeveer 60 man aan vast personeel onder mij. Op een gegeven moment wilden we verder groeien als bedrijf en kwamen we mensen tekort. Toen ben ik in aanraking gekomen met een uitzendbureau. Via dit uitzendbureau hebben wij 40 Portugese uitzendkrachten ingeleend. Onder andere hierdoor ben ik erachter gekomen dat sommige uitzendbureaus niet de kandidaten leveren die ons op voorhand zijn beloofd. Ook werden de kandidaten niet altijd juist behandeld. Na verloop van tijd was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Manager zijn is leuk, maar het voelt soms ook wel een beetje als politieagentje spelen. Uiteindelijk ben ik toen bij een uitzendbureau gaan werken en zo in de uitzendbranche terechtgekomen.”

 

Verder in de uitzendbranche

“Bij dit uitzendbureau kreeg ik meteen al aardig wat verantwoordelijkheid. Hoewel het uitzendbureau aan het begin goed liep, ging het na verloop van tijd door omstandigheden minder goed. Inmiddels had ik al een aardig netwerk opgebouwd binnen de uitzendbranche en werden mij verschillende functies bij andere uitzendbureaus aangeboden. Toen dacht ik bij mezelf: waarom beginnen we niet gewoon een eigen uitzendbureau? En dat hebben we gedaan. Inmiddels bestaat TigiForce alweer vijf jaar.”

 

“Zo krijgen klanten en kandidaten altijd mijn vader of mij aan de telefoon”

Jeffrey heeft daarentegen een hele andere achtergrond dan zijn vader. “Ik heb altijd al willen ondernemen, alleen wist ik nog niet waarin. Wel wist ik dat, ongeacht in welke branche ik zou gaan ondernemen, het  idee of bedrijf in ieder geval kwalitatief hoog en vernieuwend moest zijn. Zo’n vijf jaar geleden kruisten mijn vader en ik elkaars pad en hebben wij onze krachten gebundeld door TigiForce op te richten. Vanaf dat moment hebben wij een groei meegemaakt die, ook in de huidige coronatijd, niet is afgezwakt. Ondanks dit succes, hebben wij echter samen de bewuste keuze gemaakt om de  komende jaren niet uit te breiden tot een groot kantoor met veel personeel. De reden hiervoor is dat wij de kernwaardes die de klanten van ons gewend zijn, willen blijven behouden. Zo krijgen klanten en kandidaten altijd mijn vader of mij aan de telefoon, zijn wij altijd bereikbaar en staan wij klaar om hen écht met hun problemen te helpen. Onze ambitie is dan ook om persoonlijk en servicegericht te blijven”

 

Geen nummers

“Wat ons anders maakt dan onze concurrenten? Vervolgt Jeffrey. Wat voor ons bij TigiForce heel belangrijk is, is dat we onze uitzendkrachten persoonlijk kennen en niet zien als een nummer. We proberen echt een band op te bouwen en helpen hen zo goed mogelijk aan een baan die bij hen past. Daarbij zijn wij bereid om zeven dagen per week, ook buiten werktijd, de telefoon op te pakken om onze klanten uit de brand te helpen.”

 

Benieuwd naar wat TigiForce voor u kan betekenen?

Wat ons onderscheid

Verder kijken en harder werken.

 

“Onze uitzendkrachten zijn geen nummer, maar kennen we persoonlijk”

Vijf jaar geleden zijn Wim Brand en zijn zoon Jeffrey Brand gestart met uitzendbureau TigiForce. De reden? “Wij geloofden het verschil te kunnen maken voor zowel opdrachtgever als uitzendkracht. Dit wilden wij bereiken door een betrokken benadering naar de kandidaten te hebben en ons te richten op het volledig ontzorgen van onze opdrachtgevers.”

 

“Van ‘politieagentje spelen’ naar een eigen uitzendbureau”

“Ik heb niet altijd in de uitzendbranche gewerkt” aldus Wim. “Lange tijd heb ik aan de andere kant van de lijn gestaan als manager bij een groot bedrijf. Daar had ik ongeveer 60 man aan vast personeel onder mij. Op een gegeven moment wilden we verder groeien als bedrijf en kwamen we mensen tekort. Toen ben ik in aanraking gekomen met een uitzendbureau. Via dit uitzendbureau hebben wij 40 Portugese uitzendkrachten ingeleend. Onder andere hierdoor ben ik erachter gekomen dat sommige uitzendbureaus niet de kandidaten leveren die ons op voorhand zijn beloofd. Ook werden de kandidaten niet altijd juist behandeld. Na verloop van tijd was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Manager zijn is leuk, maar het voelt soms ook wel een beetje als politieagentje spelen. Uiteindelijk ben ik toen bij een uitzendbureau gaan werken en zo in de uitzendbranche terechtgekomen.”

 

Verder in de uitzendbranche

“Bij dit uitzendbureau kreeg ik meteen al aardig wat verantwoordelijkheid. Hoewel het uitzendbureau aan het begin goed liep, ging het na verloop van tijd door omstandigheden minder goed. Inmiddels had ik al een aardig netwerk opgebouwd binnen de uitzendbranche en werden mij verschillende functies bij andere uitzendbureaus aangeboden. Toen dacht ik bij mezelf: waarom beginnen we niet gewoon een eigen uitzendbureau? En dat hebben we gedaan. Inmiddels bestaat TigiForce alweer vijf jaar.”

 

“Zo krijgen klanten en kandidaten altijd mijn vader of mij aan de telefoon”

Jeffrey heeft daarentegen een hele andere achtergrond dan zijn vader. “Ik heb altijd al willen ondernemen, alleen wist ik nog niet waarin. Wel wist ik dat, ongeacht in welke branche ik zou gaan ondernemen, het  idee of bedrijf in ieder geval kwalitatief hoog en vernieuwend moest zijn. Zo’n vijf jaar geleden kruisten mijn vader en ik elkaars pad en hebben wij onze krachten gebundeld door TigiForce op te richten. Vanaf dat moment hebben wij een groei meegemaakt die, ook in de huidige coronatijd, niet is afgezwakt. Ondanks dit succes, hebben wij echter samen de bewuste keuze gemaakt om de  komende jaren niet uit te breiden tot een groot kantoor met veel personeel. De reden hiervoor is dat wij de kernwaardes die de klanten van ons gewend zijn, willen blijven behouden. Zo krijgen klanten en kandidaten altijd mijn vader of mij aan de telefoon, zijn wij altijd bereikbaar en staan wij klaar om hen écht met hun problemen te helpen. Onze ambitie is dan ook om persoonlijk en servicegericht te blijven”

 

Geen nummers

“Wat ons anders maakt dan onze concurrenten? Vervolgt Jeffrey. Wat voor ons bij TigiForce heel belangrijk is, is dat we onze uitzendkrachten persoonlijk kennen en niet zien als een nummer. We proberen echt een band op te bouwen en helpen hen zo goed mogelijk aan een baan die bij hen past. Daarbij zijn wij bereid om zeven dagen per week, ook buiten werktijd, de telefoon op te pakken om onze klanten uit de brand te helpen.”

 

Benieuwd naar wat TigiForce voor u kan betekenen?

Onze certificaten. GEVONDEN.

9